Bilder

Nu har man vart duktig och redigerat en hel hög med bilder nu och såklart ska jag lägga upp dom på bloggen :P

Få se här nu, vad har jag haft för mig den senaste tiden då... Jo, jag har målat naglarna, shoppat (presenter, mamsen fyllde år igår så grattis till henne igen :)), badat Irina som hade ohyra :(, haft gäster, fottat syrran, promenerat och läst Keith Richards memoar :D

Vad beträffar Irinas ohyra så verkar den ha försvunnit nu när vi badade henne med ett speciellt schampoo typ. Det var så synd om lilla Irina hon bara skrek och skerk medans vi badade/duschade henne. Usch. Och hon rev mig på alla möjliga ställen. Just nu ligger hon vid mina fötter och verkar ha förlåtit mig ;)

Btw, har jag typ namnsdag idag (heter Christina i mellan namn ;)) så min syster ska göra något snällt mot mig idag eftersom jag köpte Sweeney Todd (film) till henne igår när hon hade namnsdag :P

Men nu blir det bilder så hejdå ;)

  

Här har vi alla redigerade bilder men sen har vi några orginal.







Det var på min lillasyster :) Nu kommer det på mig ;D


Höstrå i munnen har ju alla ;)

haha, försöka kan man ju alltid ;)




Sötaste fölet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0