Felicia är inte cool

Hejhejhejhejhejhej
Nu är det jag och Felicia här och vi dricker te och tantar oss... Hon torkar av slem på mig...
Jaja, snart ska vi till stallet och jag ska hoppa Café :D Jag hoppas vid gud att hon är mer sammarbetsvillig än förra gången. 
Lucia tåg i skolan idag och de var så falskt att vi nästan dog. Seriöst, det var hemskt. Sen hade vi SKITKUL med sexorna. Verkligen. Pyssel är vårt liv -.-

Juste min misse fyller 4 år idag så nu vet ni, gratta henne
Vill också säga att den här veckan kommer äga sönder FÖR ATT:
*Vi börjar 9.00 varje dag.
*Inga läxor
*OCH JAG SKA RITA HELA JÄVLA VECKAN :D:D:D:D

Felicia- kul...

Nu ska jag bråka med Felicia hejdå.

Här har ni födelsedagskatten (offeeeeeer)

sommar med felicia på bolibompa

Vi just nu


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tack för den kompis, vi sög inte alls:( *suraÄ

2011-12-17 @ 00:13:07
URL: http://iloverolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0