When you hit me, hit me hard

Hej alla!
Förlåt för att jag inte har bloggat, jag har haft fullt upp, sorry!

Tisdags: Var i stallet, hade saknat min polle :(. Glömde dock min skötarlåda hemma så jag fick använda stallets grejer :P. Sen hämtade familjen mig med bil och vi åkte till nån ö. Träffade min granne (som håller i allt) och åkte nåt längre ut så fiskade vi kräfter hela kvällen :D! Vi kom hem runt två på natten.



 outfit + gaaanska blöt ;)
 
Onsdags: Mina föräldrar hade bröllopsdag, 15 år! Så jag bestämde mig för att göra en 3-rätters middag :).

 Förrätt - vitlökstekta räkor på bröd, mozarella täckta tomathalvor.
  varmrätt - krabba & sallad


 efterrrät, OBS! Bilden togs när de var halvklara ;). Men kladdkaka format som hjärtan och choklad/vanilj glass :).

Idag: Idag har jag bara slöat och kollat på film. Den oändliga historien och Cast Away (ÄLSKAR TOM HANKS)

Imorgon-Fredag: Jag ska klippa mig och sen STALLET! Ska dock ta med mig lådan då ;).

Nu ska jag duscha och planera skolstarten NÄSTA VECKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0