13 skäl varför

Hejsan allihopa. har duschat nu efter en jogging runda. Det kändes jätteskumt för jag sprang på asfallt och jag brukar springa i skogen så det känndes annorlunda... Skumt :P

Aja, Har nästan läst ut en bok jag fick av Tessi '13 skäl varför'. Den är asbra men sorglig och lite läskig typ :) Ligger i min säng nu och myser med Irina och idag ska jag lägga upp bilder. Wiiee! :D
Imorn blir de skansen med Felicia, Konrad och kanske någon mer... Sista dagen på sommarlovet. Herregud vad tiden går snabbt. Sorgligt..

Jaja Picture Time ;D


Outfit någon gång :)



Kräftskiva med de här unga herrarna och Emma :P






Första ridlektionen :D



När ni hittar henne kommer ni skita på er...

så sött ;)

jag är fett cool ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0