Nyduschad

Helluuuu! :)
Har lite bilder att uppdatera er med men inget speciellt har hänt för mig nu... Eller jo Sosso har kommit :D Och jag har duschat :P
Men nu till bilder :)


Jag imorse :)

Min fina syster fixade lunch till mig :D

Outfit imorse

Sosso som äger på att fotta :P

Herregud va rolig! Jag döör! hahahahaha

Sosso :P




Och nu behöver jag lite hjälp med vad jag ska ha på mig ikväll för jag har verkligen ingen aning :/ Så ni kan väl skriva vilken outfit som var snyggast. :D

Numeros 1.

Numeros 2.

Numeros 3.


Den hära äger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

NUMMER 3!!!

2011-08-12 @ 16:52:33
Postat av: Anonym

3 :D

2011-08-12 @ 17:39:55
Postat av: Emma

NUMEROS...........7 utan K :D

2011-08-17 @ 17:48:18
URL: http://emmskislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0