Kväller

Nu har man då kommit hem från en kort men trevlans promenad med Konrad, Ludde, Adam, Johan, Fidde, Sosso, Johanna och såklart mig :D Finns inte mycket att berätta vi gick, pratade och tog lite bilder. Kuligt att träffa dom igen :)

Fidde slaggar här inatt iaf. Myyyyys :P Tror vi ska typ kolla på en film och snacka en massa skit ;) Imorn får jag somsagt gäster och kommer ägna hela dagen åt att städa och fixa mig. Kul -.-

Ger er lite 'kvällsbilder' nu och med det säger jag godnatt :)


Fidde och Irina :D


Sötnosar då :)

Cooolingar ;)

somsagt... Coolingar ;)


Vackert :)

jä :P

Flummflumm


Jag blev lite arg på Fidde och som vanligt vann jag :D

Suddig bild men såhär ser mina naglar ut för tillfället.

Johanna leker i sandlådan :D

Är helt kär i den här bilden. Så snygg!

Johanna :)

Sosso leeeeker ;)

Johanna är så duktig på att skriva :P

Söta.se

hahahaaha ;)

Mamma och bebis groda :)

Konneboy ;)

Konneboy, Fidde och Jojjman

Ludde, Konneboy, Jojjman och Fidde :)

Jojjman, Luddemannen, Lilla Gubben, Konneboy :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0