I would die for you

Godmorgon eller nått ;)
Sosso sov över här igår men har gått hem nu kommer tillbaka ikväll då vi och Felicia ska ut med några till om det är någon vill :P
Håller på att lär mig massa nya saker om kameran just nu genom en bok fast snart ska jag geeka sims lite ;) Blev inspererad av Felicia när hon babblade på om sims förut ;)

Har suttit och glot på Teens Choice Awards, super kul och jag är helt jättekär i Ian Sommerhalder ooooch Robert Pattinson (även fast han har klippt sig värsta fult-.-). Igår kväll vlade jag den randiga tröjan och kjolen eftersom jag bara fick två kommentarer  och när jag frågade restan av min familj blev det kjol och randigt ;)

Idag blir det Sims och måla naglarna, förmodligen some pictures också ;)

(känner att jag borde byta den här eftersom F har gjort det...)


Jag har världens sötaste katt♥
 

Mamma gav oss en helt omöjlig uppgift... Att slå in en låda. Jag har aldrig vart med om något krångligare. 
Fix-time


Snyggingen då :P

Rock 'n' Roll :D


Riktigt charmigt asså. Prickarna i ansiktet = finn medel.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Allt bra idag?

2011-08-14 @ 15:51:07
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0