Stallet :D

Hallå där! :)
Förlåt för dålig uppdatering men igår var det värsta ovädret så blixten slog ner typ i närheten av krusboda badet (som ligger typ några meter från mitt hus typ) och elen stängdes av. För er information kan jag säga att det var sjukt läskigt. Jag trodde först att blixten hade gått ner i huset så jag skrek och kastade mig mot datasladdarna. Haha, kaos!

MEn det var typ bara ena sidan av myggdalsvägen så... Iaf, så hade jag inte internet förens sent på kvällen och då var jag med Sosso. Så där har ni min bort förklaring.

Iaf, igår var jag bara hemma som ni såg på listan :P Men sen mot kvällen så kom Sosso hem och då var vi ute en sväng och pratade/fottade. Sen fick Sosso värsta brainstorm och kom på att vi skulle sova över så det gjorde vi :D American Pie där också, senare blev det lite känslosamt för moi då... Fick också en jätte fin present av henne! En blå piké :D Kommer använda den fett mycket :)

Och sen idag då så drog vi till stallet :D Så jävla skönt! Har saknat hästarna som fan. Har lite bilder nu som jag har redigerat dock inte alla.... Sosso får göra resten imorn :P

Och alldeles nyss kom Johanna och Fidde och lämnade presenter :P Sötnosarna då^^ En blomma av Johanna (eller asså det var typ en hel blomkruka) och sen en bok av Fidde som btw verkade as bra :D 
Så nu sitter Fidde här med mig och vi snackar en MASSA skit xP

Men jaja, träffar kusinerna imorn kväll, Sosso ska kanske va med då, yay :) Men ska lägga upp lite bilder nu så ni har något att glo på ;)
hejdå.


Mina vänner + Fidde :)

Halvfärdig teckning...
 
Stackars Irina med sina kala fläckar. Hon kanske ska till the Vet någon dag och bli rakad:/

Lite random bilder Sosso tog :P

Söta grodan :P

Sosso snyggingen

Haha, va steeela vi ser ut ;)

Misse pisse vi såg :P

Bontje :)

Erasmus och Nutina :)

Lite flumbilder har man ju såklart också ;)

Lady och Skrållan :)

Lenora :)

Rekruts :)

Nutina och Ruudi :)
 
Platina♥

Szmer :)

Spot :)


Johanna och Fidde med sina presenter :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0