gud va jag är blödig

Det har hänt nått med mig den senaste tiden... Jag har blivit värsta mjukisen skulle man kunna uttrycka det.. Det är hur skumt som hälst... Jag kollade tex på en film med min familj igår efter en heldag i stallet. Filmen hette Sanctum. Har för mig att Felicia har sett de. Iaf, vi har nästan sett klart den men i slutet så dör en snubbe och jag bara kände hur det brände innan för ögonlocken och jag tänkte 'Vad i helvete är det för fel på mig?!'.
Asså Jag brukar verkligen inte gråta till filmer. Förutom om det handlar om djur och så.

Men nu har jag börjat böla för minsta lilla förut slängde jag bara ur mig någon hjärtlös kommentar och fortsatte se filmen. Men inte nu längre... Nu för tiden gråter jag ju fan till Sagan om ringen! Herregud jag behöver hjälp..

Jaja, idag har jag shoppat lite med min familj och ikväll ska vi iväg till några kompisar och ha kräftskiva. Kuligt :P


Förra kräftskivan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0