En rolig incident

Höhö hände något sjukt skumt när jag och Tessi var igår. Det var typ en gamal gubbe där och Tessi har vart så duktig och skrivit ner våran konversation :)

Pedofil
: Snygga ben!
Jag kunde inte koppla vad han sa, jag vände mig om sakta till elin och vi va lika förvånade båda två (även fast jag hade värsta handikappade minen enligt Elin).
Elin: eeh.. tack..? 
Och hon ler mot honom, jag står där som ett mongo.
Pedofil: Ja, längre kommer man ju inte som 60 åring, då blir man åtalad.
Elin: jaa.. ha.. ha..
Han hade värsta smilet på sig och sen gick han därifrån och ställde sig vid kassan.
Jag och Elin bröt ihop och börja as garva.

Haha, orkar inte berätta allt jag har gjort under tiden jag inte bloggade :3 men har sjukt mycket bilder ni ska få såfort jag har laddat in dom. Vilket blir typ ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0