Burn Motherfucker Burn

Hej alla fina läsa.... Nej gud vad töntigt... HEJ :D
Vem jag är? Jo, jag är hon som bloggade här för ett tag sen men som sen fick något ryck och slutade med det. Jag är även kallad Elin och är back on track :D

Fyller då år idag som snälla Felica skrev förut :) OCH JAG FICK EN SYSTEMKAMERA! :D
Så sjukt glad över den! Liten, gullig och den tar bra bilder! Och Felicia jag såg din lista på vad du skulle göra...
JAG VILL INTE HA NÅGOT.

Den här dagen (som ännu inte är slut) har spenderats genom att åka bil hem från segelbåten. Och sen när jag kom hem duschade jag och gosade med min lilla misse som jag har saknat något så vääääldans. Fast hon der förjävlig ut iochmed att vi har fått klippa hennes tover från ohyran.  Och efter det hände något märkligt... Jag ville baka. Ja det är sant! Elin, hon som det kommer gå käpp rätt åt helvette för på hemkunskapen i skolan, ville baka. 
Så jag lyfte på arslet och letade (med fars hjälp) fram ett recept på apelsin fromage. Coolt eller hur? Men jag visste inte äns vad det var i början (så ni är inte ensamma), kort och slätt är det skum som smakar apelsin. Så det har jag vart duktig och gjort. Det blev faktiskt bra tror jag :D 

Så nu ska vi käka lite oxfilé (mums) tror jag och sen blir det min apelsin fromage. Och efter det blir det mys kväll med familjen. Vi ska titta på det sista avsnittet i Game of Thrones :)

Imorn händer det något spännande. Men jag  vet inte vad och det driver mig till vansinne. Felicia har nämligen fixat en typ överasknings dag. Det ända jag har fått reda på är att vi ska till stan :) Ska sova över hos henne sen och vi kommer förmodligen ha sjukt mysigt :D 

Nu är det dags för bilder :) Hejdå fina läsare ;)



Ja skratta på ni men hur brukar ni se ut på morgonen?

Bara lite test bilder med kameran ^^

Min apelsin fromage i början lägger upp en bild när den är klar sen :)

Jag och min kamera! :D
  
Sötnosen då♥



Min nya favorit låt. Fire Water Burn - Bloodhoundgang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0