Angel of music

Hejhej :)
HAde grymt kul med Felicia igår/idag. Först satt vi lite hos henne medans hon gjorde sig iordning sen drog vi in till stan. Först så åt vi på Taco Bar och jag behövde inte betala för Felicias mamma bjöd. Trevligt trevligt :D
Sen fick jag reda på att överraskningen var bio :D Något som jag verkligen älskar och jag fick välja film! :P

Valde en film som hette Rio. Typ fåglar handlade den om och den var hur gullig som helst! Asså jag dööööör. Det var en bulldog med och han var så söt♥ sen fick jag lite till...
Två nagelack (helt gorgeous färger), en vit ögon skugga ooooooooch...
EN T-SHIRT MED EDWARD PÅ!!!!! :D
Den är skitsnygg :P Jag bytte om till den när vi var i ett omklädningsrum ;)

Sen gick vi... -.- Det var ju trevligt och så men efter ett tag blev jag så trött i benen så jag typ dog! Otränad eller? Jaja, så vi åkte hem till Felicia runt fem, åt middag där (vilket var supergott) kollade klart på Sucker Punch som vi hade börjat se förut nån dag... Den var så sjukt sorglig. Jag ville bara lägga mig ner och böla, men jag behärskade mig. Vi insåg då att vi behövde en till cola för att orka hålla oss uppe hela natten så vi tog en tur till konsum. när vi kom fram började film maratonet.... Först Pojken i randig pyjamas. Och helvete vad hemsk/sorglig och deprimerande den var. Jag är fortfarande jätte deprimerad och blir tårögd när jag tänker på den. Sen var det Fantomen på Operan. Den var värsta kärleks filmen (vilket jag älskar) och dom sjöng ju helt otroligt bra. Sorglig var den också... Det var den ända som jag grät i eller små snyftade. Tredje filmen var Brokeback mountain. Vad finns det att säga? Den ägde. Två killars omöjliga kärlek, sorglig som fan i slutet. Sen kände vi oss tillräckligt deprimerade och sorgsna så vi såg två American Pie :D Och ni vet ju hur dom är ;)

Sen runt fem gick vi och la oss. Och idag har vi vart i centrum, kollat på böcker och annat :) När vi kom hem till mig så bakade vi. Det blev faktiskt fett gott :D Så vi satt och kollade på Tarzan med choklad kakor :P

Felicia har gått hem till sig och nu funderar jag på att rita eller något.... Så hejdå :)


Glasögonormen herself.

Och här har vi mig såsom jag såg ut igår :)

Felicia halvfärdig :P

Felicia klar :D

Älskar den här bilden.

Mig med min Edward tröja :D Observera Edwards min.


Lite kul med kameran :)

Presenter :D

Fejsbok.

Cola♥

Ignorera min fåraktiga min. Men ser ni tröjan eller! :D

Felicias mys outfit :)

Lite blombilder är alltid skojjiga att ta :P

Någon gång sent på natten.

Morgonen därpå var något förvirrande...


Baka! :D

Fina flickor :)

Jag vet var det ser ut som men gott var det :)


Nån som är trött?

Ja, lite random men jag gillar det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0