Breakfast Club

Tja alla!
Bloggade inte igår, förlåt! Jag var med Nikki, vi gick på bio och såg Kung Fu Panda 2! Den va skitbra och gullig, sevärd - men inte på bio :). Jag köpte också ett par lårhöga strumpor.
Sen gick vi till typ Vasaparken eller nått och bara slappade :). Jag åkte hem, köpte ostbågar och kollade på MASSA filmer. Jag skriver vilka (fast i oordning)
Top Gun
Sebbe
Limitless
Lucky Number Slevin ♥
och massa som jag glömt. Hur kan man glömma vilka filmer man nyss sett??
Idag då! Jag gick hem till Elin, vi snackade lite, sen som Sosso så vi gick till ICA och köpte lite snacks ;). Köpte dock bara salta pinnar för jag åt ju ostbågar igår haha.
Vi såg iaf Breakfast Club, som vabligt så sjukt braaaa!
Och jag fick nyss reda på att Nikki har köpt två kattungar :D! Så sjukt glad för henne :D!
Här är lite bilder
Vi försökte även få bild på ett flygplan med en banderoll eller vad det heter - det stog Grafitti will never be stopped har jag för mig. Ganska coolt.
Idag :

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling där du kan vinna valfritt smycke ifrån min webbshop :)

Det vore superkul om du var med, det är bara gå till inlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/vinn-valfritt-smycke-fran-shopbyalexandrase-1.html

2011-08-14 @ 21:43:49
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Nikki

U r evil!

2011-08-16 @ 01:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0