Your song♥

Omg är helt beroende av den låten!!! Har lyssnat sönder den och går runt och nynnar på den heeela tiden. Har kommit hem från stallet nurå och hade Caffe på förberedande hoppning. Villket innebär att vi bara kör på bommar som kanske är upphöjda. Det gick skit bra :) Men min fot fastnade i stigbygeln så när min ridlärare ba 'å så släpper vi stigbyglarna' så satt jag där och sparkade med benet och försökte få av mig den men det gick inte! Så jag fick rida in i mitten, stanna och ta bort stigbygeln med hjälp av handen. Snacka om nybörgarnivå -.-

Aja skolan var väll okej fast gympan ägde!!! För vi hade 60 meter!!! :D:D:D Skit glad fast det var bara 35 meter.... haha. Men på torsdag får vi springa 60 :P Älskar 60 meter :D



Herregud älskar videon! Den är så 'sommrig' :P
 
Caffe fällde sjukt mycket. Syns inte så bra på bilden men det är en massa päls ;) 

Suddig bild på henne eftersom hästjäkeln VÄGRADE att stå still.


Jag och Caffe :D


Konrad och Adam hade väldigt färgglada strumpor haha, konrads var ju bäst (högst) ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0