Vem är det nu som suger på att blogga? ;)

Yeah jag är mer aktiv än F.Lummi nu :D Jiha!

Idag när jag satt jätte mysigt i min säng och fortfarande hade pyamas på mig så kommer mina älskade föräldrar in och drar med mig till Nacka. Så gick det med att geeka life unexpected....
Aja, jag shoppade vääääldans mycket för att vara mig. I och med att jag hatar shopping :/ Lägger upp lite bilder på det. 
Nu ska jag måla naglarna och geeka lite musik:) Och vet ni vad det blir sen? Life unexpected :D

Tänkte tipsa er om sjukt bra band som ni måste borde lyssna på.

A rocket to the moon och min favvo låt utav dom är Like we used to.
Never shout never och min favvo låt med dom är Harmony
Neverstore och min favvo låt med dom är Racer.
The friday night boys och min favvo låt med dom är She's finding me out
The ready set och min favvo låt med dom är Melody's song
The script och min favvo låt med dom är For the first time
My chemical romance och min favvolåt med dom är Bulletproof heart
Linkin park och min favvo låt med dom är Shadow of the day
Plumb och min favvo låt med dom är Cut
Rascal flatts och min favvo låt med dom är Skin
Papa roach och min favvo låt med dom är Scars
Good charlotte  och min favvo låt med dom är Hold on
Florence + The Machine och min favvo låt med dom är Cosmic love

Ja det var dom :) Ett tips, lyssna på dom :P



Ozzy Osbourne Nr 2

Örhängen :)

Väska :D Ser du Felicia? :D


Skor, och ja, jag vet att jag har märken på benen :/


Skor igen ;)

Yeah ;) Jag köpte också en hel outfit även om allt inte passar så bra till varandra. Alltså, byxor, tröja, kofta och glasögon.

Jag och Irina :D

Kommentarer
Postat av: mode ikon veronica

Elin, jag är så stolt över dig!

2011-04-17 @ 18:22:28
URL: http://trulyfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0