rubrik

S om You fight like a hamster!:
hahahaha, ingen har har kommenterat!

Ännu en gång, vilket stöd man får från sina kära vänner -.-


Omg, jag har stora problem just nu. Jag blev helt nerkärad i Ashton Kutcher efter bion. Han var bara för söt och snygg! Jag tror jag typ dör nu...

Aja, filmen var jätte bra :) Jag var NÄRA på att gråta men jag är så duktig så jag gjorde det inte :P Men han var så söt och åhh...

Men nu ska jag typ va med Fidde och hon vill typ ner till Alby och grilla med mig. Ett problem bara, jag vill inte.
Men jag kanske följer med ändå, hur det en blir så ska jag sova över hos henne sen :) eller jaa, jag ska bara fråga mina föräldrar först ;)
Lite bilder nurå.


Outfit :)

Hade flätor idag och var ju tvungen att ta kort på den sidan jag har tagit hål i ;)

Jag

My panties ;)


Mina älskade glajjor :)



EgoPics...

Fiddeluttan kom äntligen efter typ 3 år ;)

:) <3

Felicia ville ej bli fottad :(

Men Tessi och Fidde gick på den gammla klassikern när man ropar på dom och sen tar kort :P
 (BILD RADERAD AV FELICIA FÖR ELIN TUMMADE PÅ ATT INTE TA BILD PÅ MIG MEN HON GJORDE DET ÄNDÅ OCH LA UPP DEN, GLÖM BOKEN ELIN!)
Nikki och Felicia :)

Johnny Depp :D

Yeah! :D

hahahah nikki :P

feluucia och nikki :)


Fidde och jag :)

Fidelie :D

Lite konst sisådära ;)

Jeg :)

Kommentarer
Postat av: tessi

DU GLÖMDE JU ATT VI HAR HELA LIVET FRAMFÖR OSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!

2011-04-20 @ 19:05:24
Postat av: Alice & Veronica

Var med och tävla om ett medlemsskap på bloggsvar! Ett enkelt och lätt sätt att svara på dina läsares frågor :)

Du hittar all information här:

http://olydiga.blogg.se/2011/april/tavling.html#comment

2011-04-21 @ 14:55:49
URL: http://olydiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0