Stan

Jag orkar verkligen inte ladda upp bilder från idag men jag är så duktig så jag gör det ändå :P
Det blir tyvär inga bilder på vad jag har köpt för jag orkar inte ta kort på de... Men jag köpte:
Ljusa slitna jeans shorts
Mörka jeans shorts
Vit tunn stor tröja
Randigt linne
Boken 'Evermore' :D

Allt detta i stan :) Nu ska jag förmodligen titta på Life Unexpected :)
Hare bra

Blå bild på mig

Kör en failad Felicia bild ;) Alltså där jag visar sminkningen...

Ville bara visa Felicia :P

Syster

Min bok

Tog kort på linnet iaf för det låg framme ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta lägga upp bilder på lilla My utan att fråga!!!!!!!!!!!! IDIOT

2011-04-24 @ 21:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0