såå skön söndag!

tja på er!
jag har haft typ världens bästa söndag haha..

okej, ska berätta min dag!
Jag vaknade typ ett, har inte sovit så länge på skiiiit länge, sen städade jag rummet, bytte buren på vår råtta, fortsatta städa, dammsög, spelade horse life ;). sen åt vi skit gott till middag, grillad kyckling och pommes :D.

nu har jag duschat, suttit fortbad, målat naglarna (dock genomskinligt) och håller på att smörja in mig :D.

och så har vi typ skönaste veckan imorrn..

nu ska jag fortsätta smörja in mig sen ska jag borsta tänderna, jag bloggar kanske imorrn på morgonen! vi börjar nio :D

här är en bild på mi nya frisyr :)


här är innan :


omfg guuud vilken snygg bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0