Quest for Camelot

Hejhej! :D

Ja, jag suger ju lite på det här med bloggning då... MEn det får ni stå ut med ;)
Som Felicia skrev har vi sett på Quest for Camelot i... torsdags var det väl? aja som hon sa DEN ÄGDE OCH JAG ÄLSKAR DEN!!! :D:D:D:D Nu ska jag få henne att se Skönheten och Odjuret, Pocahontas och Anastasia också :P Idag har man då haft en undebar dag i stallet med bästa Platina och Felicia och Fidelie :) Sosso kom aldrig den bajskorven :/ Jaja, sen samlade vi ihop ett gäng tjejor och tittade på VAMPIRE DIARIES :D <3 och sen satte vi på en film som typ ingen ville se (förutom jag och felicia, haha) och SEN satt vi och pratade skitsnack tjiho :)

Nu är man så trött så man nästan kollar i kors... Lyssnar på underbara Disney låtar ahh..... Typ som en salva för sinnet:)
Yeah! imorn blir det bio med tjejorna :d I am number four! tror till och med att Felicia skrev det :P Men först shopping (vilket jag hatar menmen) jag behöver verkligen skor (när behöver man inte skor?) och en kofta.

Juste, skulle ju skriva om att jag blev sparkad i stallet... (tack för den Felicia...;)) Allt började med att jag skulle gå in till min favorit häst. Jag smakar och försöker flytta på honom- han flyttar sig inte men tar upp sitt ben för att sparka mig. Då slår jag till honom på baken och han liksom ställer sig på frambenen och sparkar med bakbenen i en stor kick rakt i min mage. Aoutch...
Det känns typ som han har punkterat min lunga och jag trodde att jag skulle dö. faktiskt. Då (försöker) felicia dra mig där ifrån. men då lägger jag mig ner på marken hahah ;) sen kollar en ridlärare till mig och jag mår bara finfin (host) men så jag rider iaf och alla lever lyckliga i alla sina dagar :D Och nej jag grät inte.

Jaja, tråkigt inlägg jag vet, men jag måste chatta med en varulv nu. Hejdå :)

Conny and his cars :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0