Nu blir de bilder!

Tjääänare!
Förlåt för 0 inlägg i¨går jag och felicia hade mycket att göra (eh, typ sova och titta på film). Hon släpade ju ut mig i skogen så har väldigt mycket bilder från det. Vi hade lite picknik när vi äntligen hade kommit på ett berg som jag tjatade mig till ;) Och jag vill bara säga det att jag och min grymma cykel Rexie äger på att cykla i skogen! Men innan vi åkte till skogen tog vi hål i örat tillsamans :) Det blev jätte fint :P

Sen drog vi hem till Felicia och packade ihop lite stuff och sen kom vi fram till mitt vackra hus. Då kollade vi på She's the man (tror jag den hette, asså den med Channing Tatum typ) óch jag kommer inte riktigt ihåg men vi åt middag och kollade på Cold Moutain :D Bara så att ni vet tyckte Felicia att den var bra :)
Vi kollade på full månen tillsammans och sen sov vi eller vi läste lite först ;)
Och jaa, nu ser ni ju att jag inte har kollat på Life unexpected på en hel dag!!! OMG.

Sen på morgonen kollade vi på en film med Robert Pattinson :D Åt frukost, städade till musik. Haha, det var en ganska dålig låt vi lyssnade på och Felicias kommentar till den var:
- Det känns som att simma i youghurt...
Asså HAHAHAHAHA, hon är rolig hon ;P
Sen drog jag till stallet med Sosso. Trevligt trevligt :) Men vet ni vilken häst jag fick?!?!?!?!?!
Café Latte! Asså hon är liksom en stor häst och jag rider ponnysar. Eller asså i vårat stall har vi delat upp hästarna i små ponnys, mellan ponnys och stor häst. Jag rider mellan ponnysar och så fick jag en stor häst idag! Jag kände mig typ som en fluga på henne... Och hon är liksom stor på bredden så det kändes som om jag red i splitt. Men det gick ganska bra ändå :)

Så nu ska jag  ÄNTLIGEN kolla på Life unexpected :D


Min syster som nördar mammas Ipad :)

Felicia Och en fin skog bakom :)

En väldigt konstnärlig skugga

Felicia och jag:) Nej jag har inte cancer. Jag har bara satt upp håret ;)

Vitsippor :D tror jag...

Felicia och hennes bikey ;P

Dom var inte lika bra på att köra i skogen som jag och Rexie ;)

Men fortfarande lika glad :P

Där har vi berget vi ska uppför

Här har vi då kommit upp :)

Ja det syns lite dåligt men det var väldigt brant ner för berget

Felicia :)

MAT <3

Inte ett moln så långt ögat kan nå... ;)

Felicias till vänster och mina till höger :)

Felicias örhängen

Mina örhängen

Solen :D

För er som tycker jag ser ut som en stel byxlös sak så har jag faktiskt shorts och det var jag som fick ta kort och sen springa och sätta mig så jag har all rätt att vara stel.

För er som tvivlar...

Fint :)

Väldigt konstnärligt :)

<3

Mina fiiiiina naglar :P

Felicia och jag :)

On the top of the mountain!

Hej och hå ;P

Yeah!

Felicia

Min käre vän herr Insekt

Jag hos Felicia :P

Mina byxor sprack!!! herregud, måste nog börja tänka på vad jag äter...
Fullmånen

Tände ett litet ljus då :)

Haha, Irina imorse ;)




Om man cyklar själv hem från stallet är det riktigt kul att fotta :) Så det blev lite´dagens outfit :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0