Macedånalds

Hej på er :)

Har typ inget att skriva.. .Men typ OMFG!!!!! JAG FÅR MCDONALDS TILL MIDDAG!!!! :D:D:D:D:D Fan vad glad jag blir nu :D Yeah, all problem solved ;)

Skitsamma, är med Fidde just nu och vi har  typ pluggat hela dagen :/ Men hon ska äta här och ska typ ha ost i sin fanta... knäppis :P Igår var man då med underbaraste Tessi, fan va jag hade saknat henne! Vi hade tänkt att åka till Tyresö slott skit mysigt :) meeeeen då blev det lite kajko (stavas det så? asså inte kaos utan kajko asså det uttalas så... kaiko kanske? någon som vet) med bussarna så vi drog till Öringe istället :) Det var lika mysigt där bara lite kallt xp Sen var vi hemma hos mig och läste en bok som hette 12000 saker som gör dig glad. Den var bra haha typ 'Inse att Sverige inte är världens mittpunkt' eller 'Få en kram av sin tonårs dotter' ;) 
Nu blir det då lite bilder :) Och imorn blir det staaallet :D
Men hare så bra sålänge :P


Min lille vän Tessi :D

Min total förstörda muffins elr va de nu va...

K.O.N.S.T.

And there we got me

Lite sådär konst igen :)

T.E.S.S.I

HAHAHAHA

Tessi och jag haha ;) Ser ni hennes hår elr? ;D

Tessi :D

Tessi på bryggan :)

Therese Haapanen :P

Jag

Tessi letar fisk eller nått ;)

Haha, fetknopp :D

Outfit today :)

Jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0