JUSTE!

Det här är för tessis skull ;P

När vi va på bio igår och skulle köpa popcorn osv så var det en gubbe där som trängde sig. Vi typ tittade på honom och försökte tränga oss före. vår konversation:¨

Gubbe- Står ni eller står ni inte i kö?
Fidde- Jaa! Vi står i kö.
Gubbe- Får inte jag köpa den här tablet asken?
Fidde- Nej
Nikki- Vi har liksom bråttom
Gubbe- Ja, vem har inte bråttom? Ni har ju hela livet framför er.
Nikki- Du har ju redan levt ditt.

Sen så köpte vi före honom:P Haha, jag höll på att dö av garv x)

Och igår kväll grillade jag och Fidde men vi var inte där så länge... Men jag har lite bilder iaf :) Sen sov Fidde här och vi hade jätte mysigt. Jag ringde Hugo (pojkvän) :D Fast Fidde höll på att få krupp så vi prata inte så länge :/ Sen vaknade vi och nu har vi hängt med min syrra och städat för att snart kommer min släkt :D Kanske kommer en utav mina kusiner och då kommer jag bli super bajs glad för jag har saknat dom skit mycket!! 
Men jag måste fixa mig lite nu så
tja då :D

 


Grillningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0