Jag suger på att blogga

Japp, har faktiskt ingen ursäkt men vi kan väll köra på att jag har haft så mycket att göra *host*.
Skit samma...

DET ÄR LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV NUUUU!!!!!
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG :D

Ska typ sitta och geeka Life unexpected, det är typ det jag har hållit på med hela veckan ;) Eller nej, jag har geekat mt absoluta favorit band A rocket to the moon :D Omg, dom äger feta mycket :P Lyssna på deras låt On a lonely night den är mega bra :)

Ska ladda över lite bilder nu så har ni något roligt att stirra på:)




Felicia leker med sin nya mobil ;)

Jag har nu blivit ett stort fan av kinderägg:D Iaf leksakerna...

En väldigt fin moln bild ;) MEn seriöst, tänk er själva typ ett par dit målade änglar i molnet. KONST.

Min älskade skötheeest Platina :)

Zeb som vill gosa haha

Felicia påväg hem från stallet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0