Jag kommer nog på en rubrik snart...

veronicaaaaaaaaaaaaaaaaa om Hej där:
vem är tjejen med röd klänning/tröja?? puss!

Svar: Våran lilla Aaaaaalva ;)


Hej hopp läsare!
Ligger i min säng och har det skit mysigt nu :) Har precis sett klart på en film som var bajs bra. Åter till Cold Mountain.
Igår var jag ju hos Felicia och vi... jaaaa, vi kolla på film ;)
Imorse vakna jag lite tidigt så jag gjorde scones och dom blev faktiskt ät bara :D Fick lite 'insperation' av Felicias pappa när han gjorde scones till oss igår. Super snällt :)

Nu ska jag plugga vilket jag gjorde nästan heeela kvällen igår... Måste bli klar med svenskan sen kan jag nog göra lite SO. Hm...
Jaja, det var allt från mig. Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0