Jag giller Twilight :)

Yeah! vi har haft 1 läsare idag! :D troligvist jag....
Men nu är det såhär att jag tänkte öppna en ny kategori :) Och i den kategorin ska jag skriva typ en 'recension' för varje bok jag läser ut. Nej, det kommer inte bli tråkigt! Jag tänker inte skriva sådär bajs mycket som dom gör i tidningar men typ vad den handlar om, vad den heter, författare och om jag gillade den. Sen kanske en bild på den :) Och så kommer det inte bara vara böcker utan också filmer jag har sett :) Och när det gäller filmer är jag säker på att Felicia kan lägga in skit mycket. Eller asså det kan hon när det gäller böcker också :P

Men ja, nu vet ni det iaf ;) Läser Skuggkysst nu men snart har jag läst ut den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0