gödmårning

Toodaay, it's sundag! yes, it's suunday... TOOODAAAAAAAAAY!
Jag är på bra humör idag :D. Jag vaknade jätte tidigt och var vaken en stund då haha så jag somnade om och vaknade halv ett.. Jag har iallafall ätit frukost nu och ska fixa klart (en gång för alla!) mitt rum :D. Jag och mamma började städa i typ torsdags och jag märkte att jag inte har haft såhär fint på jättelänge så jag håller på att fixa klart det kompletta rummet!

Jag lyssnar (typ självklart) på Nomy idag ;). igår var det 30 seconds to mars!
Senare idag, eller ikväll, ska jag sova hos Elin för imorgon färgar jag hennes hår! Ja, vi är lediga imorgon också, låångt påsklov :D. Imorrn har vi på våran gårs vårstädning också så jag måste ksynda mig hem från Elin och städa :).

Hoppas ni har en underbar dag idag och inte sitter inne som jag ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0