.

Lite recensioner då...

Evermore.
Skit bra bok. Handlar om en tjej som heter Ever. Ever förlorade sin familj i en bilolycka fölänge sen. Hon skulle också dött men det gjorde hon inte och pågrund av det blev hon typ lite 'psychic'. Asså hon kan läsa andras tankar, se folks auror och genom att röra dom kan hon få reda på hela deras livs historia. Desutom hälsar hennes döda lillasyster på henne nästan hela tiden och dom pratar och har det kul tillsammans. Men en dag i skolan kommer det en ny kille och han är inte som någon annan Ever har träffat. Hon kan inte läsa hans tankar, eller få reda på hela hans liv genom att bara röra honom och hon kan inte se hans aura. Killen heter Damen och sakta men säkert faller hon för honom, vilket är farligt efter som han har en STOR hemlighet...
Somsagt skit bra och ni borde verkligen läsa den! Det är en serie som heter The Imortals och Evermore är ettan.


Gladiator.
En bra film som är jätte sorglig. Handlar om en kille som typ är general för typ Roms armé tror jag. När han ska dödas så kommer han undan men hittas sen av någon som säljer gladiatorer. Så säljer dom honom och han blir en Gladiator. Sen handlar det om hur han har det osv. DEt var inte den bästa jag har sett men det var förmodligen för att jag var ganska ofokuserad... Men asså den är verkligen inte dålig. Titta på den själva så får ni se :) Russel Crow är med om det ändrar eran uppfattning ;)

/>
The green street hooligans.
Mega bra film men jag vet inte vad jag ska skriva om den för Felicia kommer nog döda mig om jag glömmer ngt viktigt;) Men typ alla fotbolls lag har ju en klack och i den här filmen är klackarna typ gäng. Och då handlar det om en snubbe som åker från Amerika till England och där träffar han Pete som är ledare för ett sånt här gäng. Pete tar med honom till gänget och på matcher och han blir typ en av dom. Sen slåss dom mot andra gäng och aa så händer det skit mycket mer. Den är super bra :)

/>

Skyline.
Handlar om en tjej och en kille (ett par)  som åker till L.A för att deras kompis typ fyller år. Men sen kommer det skepp från yttre rymden och så anfaller en massa ona aliens och så handlar det om hur dom ska överleva och blabla. Det finns inte så mycket mer att säga om den men asså jag tycker att ni ska se den men det är ingen som ni typ kommer att älska om ni inte typ tänker precis som mig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0