Dancing Bears, Painted Wings

Hejsan alla braiga läsare (7)! :D
Igår hade man ju världens bästa dag med Sosso, Felicia, Tessi och Fidde, även fast det innebar shopping :( Ja, jag gillar INTE shopping...
Det var skit kul! Köpte två tröjor och en kofta :)OCH DEN ENA TRÖJAN VAR EN BAMBI TRÖJA!!! :D
Sen i efter typ 6 timmar i stan så gick vi till 'biografen' som det så fint kallas :) Och där såg vi I AM NUMBER FOUR! OMG, vad bra den var! :D Fast jag satt och blundade i bland och Tessi klämde sönder min arm. Sen börjde vi skratta helt stört, eller asså det var hon som började;) Och juste! Det var typ 6 skrikande wbs inne i biografen och jag ville bara strypa dom under typ hela filmen! Dom typ skrek och garva och pratade och... GAH! Seriöst, jag har typ aldrig varit så nära på att mörda någon i hela mitt liv!

Sen åkte vi hem till mig och sov där :) Först såg vi lite på En vampyrs bekännelser. Skit bra :D Sen så eftersom jag har ett sånt pyttelitet hus så fick två sova i tv rummet och jag och en till inne på mitt rum haha ;) Det var Tessi som fick oturen att sova med tråkiga mig ;)  Men vi satt typ och pratade as länge sen vaknade vi av att Felicia ringde -.- Hon sov ju i det andra rummet med Fidde. Sosso kunde inte sova över för hon hade match nästa dag :(
På morgonen såg  vi Anastasia och herregud vad jag älskar den filmen! Alltså den tecknade ;)

Och nu ska jag måla naglarna och kolla på Aladdin :D
Lite bilder först, men hejdå
/ELIN

Här åt man då...

Årets mördar blick av Tessi, hahahaha ;)

Dagens finis :)


Kolla vilka braiga filmer! :D Den sista är Red Riding Hood:D

Jag och Fideluttan :P

Felicia :D Haha ser ni mig i det högra hörnet? ;)

Min fiiiiina Bambi tröja! :D

Haha, älskar den här <3

Fina Fidde :)

En väldigt konstnärlig bild måste jag säga. Tog kort i en te kopp och voila! Det ser ut som en toalett :)

En väldigt fin bild på stan

Haha, jag och Tessi på kvällen hahahahaha


Kommentarer
Postat av: tessii

ELIN JAG HAAATAR DIG!!!!!

2011-04-04 @ 20:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0