Chelsea, chelsea tell me you love me

Hejsan svejsan!
Det var skit kul igår eller jaa om man bortser från att jag blev typ misshandlad av min käre kusin som faktiskt kom :D Jag tyckte om honom när jag fick reda på att han skulle komma sen tyckte jag fortfarande om honom ungefär en minut efter han hade kommit sen gick allt över till hat... Sen när han gick igen tyckte jag om honom :) Han kallade det hatkärlek.

Jaja, idag känner jag mig som ett vandrande blåmärke på grund av att min kusin och jag brottades typ hela kvällen... Eller det var han som brottade ner mig och det var jag som fick stryk ;) Fast tydligen har jag ingen kännsel i mitt huvud för han försökte skalla mig flera gånger men det var bara han som fick ont. Så då började jag skalla honom och fortfarande var det han som fick ont och inte jag :D Men jaa, jag har typ blåmärken ÖVERALLT. Mest på revbenen...

Idag ska jag dra och shoppa med familjen men först ska jag ner till Fiddes place och ta hand om hennes lilla hamster :)

Ni får väl ha det bra så länge ;)

Jag igår

Fick örhängen av farmor, tackar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0