Bullet for my Valentine <3

Hej hej!

Dålig bloggning, vet. Men har faktiskt haft mycket för mig. Okej får se här nu... 

Lördag: Min familj och farmor och farfar åkte till kusinerna fast jag hinner att köpa ett par vita jeans först :) Lite senare på kvällen åker vi hem och då är jag bajs trött men hinner läsa ut min bok Evermore som btw ÄGDE SÖNDER!!! Skita bra :D

Söndag: Vi åker och hälsar på min morfar på ett hem eftersom han inte mår så bra. Han hör typ inget och han sitter i rullstol osv... Morfars syster kommer också och vi  äter tårta och sånt :D Förresten med 'vi' menar jag min familj och jag. Sen åker vi hem och jag packar lite snabbt sen drar jag till Felicia :) Vi åt middag till en film som hette Skyline (starlight haha) och alla tyckte typ att den var dålig förutom jag :s Lite smått pinsamt. Efter det kollade vi på Gladiator vi flummade typ as mycket men sen blev den så sorglig så vi kunde inte flumma :( Efter det satte Felicia på Green Street Huligans som hon skrev om tidigare och omg den var skiiiiiit bra :D Han den där Frodo var med :P Och jag blev helt in l;; vafan mitt tangent bord har pajat.... \';;';;[]\|\112457890---==-09+_)(*&^%$#@!~ MEH! jag kan inte skriva vissa bokst'ver! abcdefghijklmnobqrstuvwxyz['; det 'r [;' som inte funkar! V'nta jag kan ju kopiera bokst'verna >D Vafan kan jag inte g;ra kolon nu heller...  ö haha, det funkade >D Okej... försöker igen då.... Jag blev helt in looove med en kille som hette Bovver typ... Eller med ett v ;) Sen så läste vi men jag blev så trött så vi fick släcka haha ;)

Idag: Felicia färgade mitt hår :D Så jag är skit glad nu :P Sen åkte jag hem till mig och satte mig ute i sloen och ritade! Har inte gjort det på skit länge så dte var fun :) Och nu har jag bränt mig lite på kinderna också för jag har suttit hela dagen ute i solen :P Och nu sitter jag och geekar Bullet for mig Valentine ^^

Cya

Riktigt konstigt inlägg ↑


Blå bild på mig igen men asså jag glömmer att ta bort det där glödlampa grejjen...

Outfit i Lördags

Fiddes lilla bajs söta hamster Doris :D

Felicia vill inte bli fotad. Igen...

Hår färgen:)

Jag ritade min första blonda tjej


Misse, blev väldans nöjd med ögonen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0