Beautiful Sunday

Tja på er!
Jag hade hur kul som helst igår, filmen var skitbra och allting bara ägde! Jag köpte ett par legging och två tröjor, ska visa bild. Sen sov vi hos Elin och kollade på film och blablabla.. När jag kom hem idag så hade min kusin rensat ut sin garderob så jag har en massa nya kläder, tack kusinvitamin!


Idag efter kalaset kollade jag på Aladdin och Lejonkungen 1. Nu kollar jag på Lejonkungen 2 haha. Här är bilder från igår och på kläder ;)

Det jag köpte:
 En rosa fin tröja som jag kanske ska lämna tillbaka :P. är inte äsker på den.. Ett pat blåa leggings (SKITSKÖNA) och en ljusblå genomskinlig långärmadtröja..

Sen lite random bilder från igår :
OMG!
FILMEN VI SÅG!!!
OMFG!!
söt elin!!
alltid så snygga sosso!
yeah
fidde, jag och tessi :P. jag ser ut som ett UFO!
gott :D
:D!!
världens godaste mat som jag och sosso år, de andra åt på äckliga bruger king ;)

Nu till de kläderna jag fick av min kusin :)
 bruna knästrumpor och randiga benvärmare ;).
en vit tröja, gråa leggings och en mörkturkos lång tröja
 så ser den vita tröjan ut på nära håll
en svart klänning/tunika och en grå fin tröja

en vit-brun randig tröja, en vit med blommor och en lång svart vanlig.

 vit tjocktröja
 6 tjocktröjor, orkar inte visa hur alla se ut.

Jaaaa det var alla kläder :D


Kommentarer
Postat av: Sofia

charmig bild på mig.... :)

2011-04-04 @ 08:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0