american history x

Tja på er, Felicia in da house!
I inlägget nere så skriver Elin vad vi gjorde igår så jag slipper göra det ;). Men efter att jag hade cyklat men från Elin så somnade jag på soffan... Eh, asså sov bort hela dan haha. Sen gjorde jag och pappa en jättegod soppa, det va typ röda linser, morötter, potatis och massa annat, typ brocolli :). oken jag hatar brocolli men soppan var god :D. Efter maten kollade jag på American History X (med edward norton, som jag älskaaaar, och edward furlong, som jag också äääälskaaar). Filmen var riktigt bra och jag grät en skvätt ;).

Imorgon ska jag, Elin, thererseoch nikki på bio. Vi ska se No Strings Attached! Fett kul :D.

Jag lägger in bilder på morgonen imorrn, för nu kollar jag på film..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0